Jak zadbać o zdrowie w pracy – zagadnienia praktyczne – cz. I

Dbałość o wellbeing, czyli dobrostan pracowników, to jeden z kluczowych czynników wpływających na sukces nowoczesnych organizacji. Wellbeing w pracy obejmuje nie tylko fizyczne zdrowie pracowników, ale także ich samopoczucie psychiczne, emocjonalne oraz społeczne. Coraz więcej firm dostrzega, że szczęśliwi, zdrowi i zaangażowani pracownicy to podstawa wydajności i innowacyjności całego zespołu.

Właściwe podejście do organizacji miejsca pracy, przerw, ergonomii, oraz zdrowych nawyków, a także atmosfery w pracy może znacząco wpłynąć na jakość życia zawodowego i prywatnego. Techniki radzenia sobie ze stresem, poprawa koncentracji oraz efektywne zarządzanie czasem, aby uniknąć wypalenia zawodowego – to także bardzo ważny temat, o którym nie powinniśmy zapominać.

Podczas webinaru zastanowimy się także:

  • Jaki wpływ ma zdrowie na efektywność i satysfakcję z pracy?
  • Co z „wypaleniem zawodowym” i czy pracodawca może temu przeciwdziałać?
  • Co zrobić, kiedy współpracownicy zgłaszają nam, że ich kolega/koleżanka z pracy cierpi na chorobę psychiczną?
  • Czy BHP wpływa na dobrostan pracowników?

Na te i inne Państwa pytania odpowiemy 15 i 22 stycznia.

UWAGA! Proponujemy nową formułę spotkań – zapraszamy Państwa na dwa kolejne spotkania o tej samej tematyce przy czym na pierwszym webinarze (15 stycznia) skupimy się na omówieniu podstawowych kwestii związanych z danych zagadnieniem, a na kolejnym (22 stycznia) przeanalizujemy najczęstsze problemy praktyczne i odpowiemy na najciekawsze pytania zadane przez Państwa na czacie.

 

Szkolenia:

I cz. – 15 stycznia 2025 – link do rejestracji

II cz. – 22 stycznia 2025 –  link do rejestracji

15.01.2025

Godzina: 10:00-10:45

Szkolenie bezpłatne

Szkolenie online

Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za rozwój HR w firmach, pracujące w działach kadr i płac, osoby zarządzające oraz właścicieli firm.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny i wymaga rejestracji z adresu z domeny służbowej. O udziale w webinarium decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo mają Klienci Kancelarii. Kancelaria zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia (potwierdzeniem zaakceptowania zgłoszenia będzie wysłany przez Kancelarię, najpóźniej w dniu poprzedzającym wydarzenie, link umożliwiający uczestnictwo w webinarium).

Wydarzenie jest zamknięte dla przedstawicieli innych kancelarii prawnych oraz firm konkurencyjnych i doradczych – dziękujemy za Państwa zrozumienie.

W celu zarejestrowania się na wydarzenie kliknij przycisk

Zasady przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię będącą administratorem danych osobowych uczestników webinarium przedstawione są TUTAJ, a polityka prywatności dostępna jest TUTAJ. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed rejestracją na wydarzenie.