Aktualizacja regulaminów pracy

Nieustannie wspieramy klientów w opracowaniu i aktualizowaniu ich regulaminów pracy – obecnie jednocześnie zajmujemy się pięcioma takimi projektami, dla uczelni wyższej oraz firm z branż m.in. beauty i meblarskiej.

Z naszych doświadczeń wynika, że obowiązujące u pracodawców regulaminy są:

  • wysoce nieaktualne – zawierają przepisy nieobowiązujące lub niezgodne z przepisami prawa pracy;
  • niepełne – nie zawierają przepisów, które w znaczący sposób mogłyby poprawić funkcjonowanie zakładu pracy i stanowić podstawę prawną obowiązków pracowników;
  • szczątkowe – przygotowane przed wieloma laty, gdy dany podmiot był mniejszy lub miał inną formę prawną i strukturę wewnętrzną.

Dlatego pomagamy klientom stworzyć jak najbardziej optymalny regulamin pracy, stanowiący wysoce zindywidualizowany akt oddający faktyczną praktykę funkcjonowania zakładu pracy.

W analizie obecnie obowiązujących i stworzeniu nowych regulaminów pracy aktywnie wesprze Państwa mec. Justyna Grzelak-Grzyb, specjalizująca się w zagadnieniu organizacji i porządku pracy oraz bhp, a także mec. Michał Szuszczyński, specjalizujący się w zagadnieniach związanych z czasem pracy. Zachęcamy do kontaktu z Kancelarią.

08.02.2022