Data rozpoczęcia: 22.01.2025, 10:00-10:45
Jak zadbać o zdrowie w pracy – zagadnienia praktyczne – cz. II
Dbałość o wellbeing, czyli dobrostan pracowników, to jeden z kluczowych czynników...
czytaj więcej
Są pewne pytania, które kierują do nas pracodawcy i HR-y z różnych branż, z firm różnych wielkości i niezależnie od lokalizacji firmy. Postanowiliśmy najczęstsze z nich wziąć na warsztat w ramach mini cyklu webinarów, w ramach których odpowiemy na najczęstsze wątpliwości i podzielimy się naszym doświadczeniem. Wiosna to przecież najlepszy czas na wspólne wiosenne porządki w HR-owej dokumentacji! Będzie jak zawsze – praktycznie i „ludzkim językiem”!
Drugim tematem w cyklu są dokumenty, które organizują pracę i wprowadzają szczegółowe zasady i warunki dotyczące tych kwestii, których uregulowanie jest wymagane przepisami lub na których powinno nam zależeć. Na tapetę bierzemy „pakiet regulaminów organizacyjnych i polityk”.
Od zawsze uważamy, że dobry regulamin pracy nie powinien być powtórzeniem przepisów kodeksu pracy – na pisanie regulaminu w ten sposób niemal szkoda czasu. Regulamin pracy to taka zakładowa konstytucja, która – o ile jest dobrze napisana i „skrojona na miarę” – odpowiada na potrzeby pracodawcy, a jednocześnie daje pracownikom pewność co do zakresu ich zadań i odpowiedzialności.
Już kilka lat temu sam regulamin pracy przestał być wystarczający by odpowiednio zabezpieczyć interes pracodawcy. Uzupełniają go coraz częściej dodatkowe dokumenty – polityki, wytyczne, zasady itp.
W ramach drugiego spotkania omówimy, jak dobrze napisać regulamin pracy i o jakie treści w nim zadbać, a także jakie dodatkowe regulacje okazują się pomocne w sprawnym i transparentnym kierowaniu zespołem.
FAQ:
Na te i inne pytania odpowiemy wspólnie na spotkaniu i podzielimy się naszymi praktycznymi spostrzeżeniami.
Zapraszamy na wspólne porządki!
Informacje organizacyjne:
środa, 29 maja 2024 r.
10.00 – 10.45
Prowadzące: Anna Kamińska i Justyna Grzelak-Grzyb
Rejestracja>>
Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za rozwój HR w firmach, pracujące w działach kadr i płac, osoby zarządzające oraz właścicieli firm.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny i wymaga rejestracji z adresu z domeny służbowej. O udziale w webinarium decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo mają Klienci Kancelarii. Kancelaria zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia (potwierdzeniem zaakceptowania zgłoszenia będzie wysłany przez Kancelarię, najpóźniej w dniu poprzedzającym wydarzenie, link umożliwiający uczestnictwo w webinarium).
Wydarzenie jest zamknięte dla przedstawicieli innych kancelarii prawnych oraz firm konkurencyjnych i doradczych – dziękujemy za Państwa zrozumienie.
Zasady przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię będącą administratorem danych osobowych uczestników webinarium przedstawione są TUTAJ, a polityka prywatności dostępna jest TUTAJ. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed rejestracją na wydarzenie.
Data rozpoczęcia: 22.01.2025, 10:00-10:45
Dbałość o wellbeing, czyli dobrostan pracowników, to jeden z kluczowych czynników...
czytaj więcej
Data rozpoczęcia: 15.01.2025, 10:00-10:45
Dbałość o wellbeing, czyli dobrostan pracowników, to jeden z kluczowych czynników...
czytaj więcej
Data rozpoczęcia: 18.12.2024, 10:00-10:45
Dyrektywy o jawności wynagrodzeń stawia przed pracodawcami nowe wyzwania w zakresie zapewnienia...
czytaj więcej
Data rozpoczęcia: 11.12.2024, 10:00-10:45
Dyrektywy o jawności wynagrodzeń stawia przed pracodawcami nowe wyzwania w zakresie zapewnienia...
czytaj więcej