Aktualizacja regulaminu pracy

Mając na uwadze potrzeby naszego wieloletniego Klienta z branży lotniczej i motoryzacyjnej rozpoczynamy prace nad aktualizacją obowiązującego w Spółce regulaminu pracy.

Zakres prac dotyczy w szczególności tematyki czasu pracy oraz obowiązujących w Spółce systemów czasu pracy, a także monitoringu i kontroli pracowników.

Należy pamiętać, iż aktualizację regulaminu pracy należy dokonywać zawsze, gdy wprowadzamy jakiekolwiek zmiany, które dotyczą zakresu tematyki regulaminu pracy, np. organizację pracy w zakładzie pracy, zasady dotyczące wykonywania pracy, których pracownicy powinni przestrzegać albo gdy zmieniają się przepisy prawa pracy (przy czym nie jest dobrą praktyką „przepisywanie” do regulaminu pracy przepisów kodeksu pracy).

Powinniśmy dążyć do tego, aby regulamin pracy odzwierciedlał aktualne zasady obowiązujące w zakładach pracy.

Prawnikami reprezentującymi kancelarię w ww. pracach z Klientem jest mec. Michał Szuszczyński oraz mec. Anna Górna-Nowak.

11.03.2021