Wiosenne porządki w papierach: onboarding

Są pewne pytania, które kierują do nas pracodawcy i HR-y z różnych branż, z firm różnych wielkości i niezależnie od lokalizacji firmy. Postanowiliśmy najczęstsze z nich wziąć na warsztat w ramach mini cyklu webinarów, w ramach których odpowiemy na najczęstsze wątpliwości i podzielimy się naszym doświadczeniem. Wiosna to przecież najlepszy czas na wspólne wiosenne porządki w HR-owej dokumentacji! Będzie jak zawsze – praktycznie i „ludzkim językiem”!

Jako pierwszy na warsztat bierzemy „pakiet onboardingowy” – w ramach tego spotkania omówimy najczęstsze wątpliwości związane z dokumentacją, jaka powinna towarzyszyć zatrudnianiu pracownika.

FAQ:

  • Kiedy stosować list intencyjny a kiedy umowę przedwstępną?
  • Jak wystawić skierowanie na badania wstępne, skoro nie mamy jeszcze PESELu i daty urodzin kandydata?
  • Jakie dokumenty powinny nam pozostać po rekrutacji?
  • Czy w kwestionariuszu możemy pytać o korzystanie ze zwolnienia na siłę wyższą i z okazjonalnej pracy zdalnej?
  • Co warto uwzględnić w umowie o pracę, a jakie dodatkowe postanowienia nie są dobrym pomysłem?
  • Jak dobrze napisać informację dodatkową by nie tworzyć sobie dodatkowej pracy w przyszłości?
  • Jakie inne oświadczenia odebrać od pracownika przed dopuszczeniem do pracy, poza zapoznaniem go z regulaminem pracy?
  • Co z tym PIT-2 – jak często zbierać, gdzie przechowywać i dlaczego najlepiej nie w aktach osobowych?

Macie te lub podobne wątpliwości? Czujecie potrzebę uprządkowania tych kwestii i sprawdzenia, czy na pewno wszystko robimy poprawnie po ostatnich wielu (wielu!) zmianach przepisów?

Zapraszamy na wspólne porządki!

Informacje organizacyjne:
czwartek, 16 maja 2024 r.
10.00 – 10.45
Prowadzące: Anna Kamińska i Emilia Królikowska
Rejestracja>>

Prelegenci

16.05.2024

Godzina: 10:00-10:45

Szkolenie bezpłatne

Szkolenie online

Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za rozwój HR w firmach, pracujące w działach kadr i płac, osoby zarządzające oraz właścicieli firm.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny i wymaga rejestracji z adresu z domeny służbowej. O udziale w webinarium decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo mają Klienci Kancelarii. Kancelaria zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia (potwierdzeniem zaakceptowania zgłoszenia będzie wysłany przez Kancelarię, najpóźniej w dniu poprzedzającym wydarzenie, link umożliwiający uczestnictwo w webinarium).

Wydarzenie jest zamknięte dla przedstawicieli innych kancelarii prawnych oraz firm konkurencyjnych i doradczych – dziękujemy za Państwa zrozumienie.

W celu zarejestrowania się na wydarzenie kliknij przycisk

Zasady przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię będącą administratorem danych osobowych uczestników webinarium przedstawione są TUTAJ, a polityka prywatności dostępna jest TUTAJ. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed rejestracją na wydarzenie.