W trakcie webinaru przedstawione zostaną podatkowe konsekwencje używania przez pracowników i współpracowników firmowych samochodów służbowych. Wskażemy, w jaki sposób rozliczać użytkowanie przez poszczególne grupy zawodowe samochodów dla celów prywatnych, w szczególności omówimy różnice w zakresie rozliczania „prywatnego użytku” w przypadku osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz osób zasiadających w zarządzie i pełniących swoje funkcje na podstawie powołania.
Zwrócimy nadto uwagę na aktualne podejście organów podatkowych do kwestii rozliczania paliwa wykorzystanego przez poszczególne grupy zawodowe podczas tzw. jazd prywatnych. Prelegentką na wydarzeniu będzie Anna Szkudlarek – radca prawny i doradca podatkowy.
Serdecznie zapraszamy na spotkanie w ramach cyklu „Środowe poranki z prawem pracy i HR”.
Szkolenie przeprowadzone zostanie w formule online za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Po kliknięciu przycisku „Zapisz się!” zostaną Państwo przeniesieni na stronę webinarium, która umożliwi rejestrację uczestników.
Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za rozwój HR w firmach, pracujące w działach kadr i płac, osoby zarządzające oraz właścicieli firm.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny i wymaga rejestracji z adresu z domeny służbowej. O udziale w webinarium decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo mają Klienci Kancelarii. Z jednej firmy zgłosić się mogą maksymalnie 2 osoby. Kancelaria zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia (potwierdzeniem zaakceptowania zgłoszenia będzie wysłany przez Kancelarię, najpóźniej w dniu poprzedzającym wydarzenie, link umożliwiający uczestnictwo w webinarium).
Wydarzenie jest zamknięte dla przedstawicieli innych kancelarii prawnych oraz firm doradczych – dziękujemy za Państwa zrozumienie.
W celu zarejestrowania się na wydarzenie kliknij przycisk
Zasady przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię będącą administratorem danych osobowych uczestników webinarium przedstawione są TUTAJ, a polityka prywatności dostępna jest TUTAJ. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed rejestracją na wydarzenie.